Monday 19 January 2009

TAG ~ bukan jenama TAG heuer tu ok..

Disebabkan blog ini dibuat sempena kucing2 kami, saya akan membuat tag ini mewakilkan Torres..bolehkan??

1. Do you think you are hot?
Torres : Yes..when i'm on 'heat'..meaning, saya sedang mau mating..

2.Upload a favorite picture of you.




3.Why do you like that picture?
Sebab saya cute giler dlm gmbr tu..mama saya sampai wat wallpaper hp dia.kalo wallpaper ni letak kt zedge, sure ramai org download..

4.When was the last time you ate pizza?
Sorry, kucing tak makan pizza.wrong question..next..


5.The song you listened to?
Apa yang mama saya nyanyi..biasanya lagu indonesia yg tgh top.tp kalo lepas balik m'sia, dia nyanyi lagu yg pemes kt m'sia plak..sedap gak suara dia.hehe..


6.What are you doing right now beside this?
Bersantai2 dengan posing yg cute..nanti ada la suara2, 'Comelnye Torres ni'..pujian2 yg dh biasa saya dengar..(susah betul jd makhluk tuhan paling cute ni, haish..)


7.What other name you prefer besides this?
Disebabkan nama saya Torres (sesuai utk lelaki/cowok), mungkin Torressina lebih ayu..(auntie Fafa yg kasi idea ni dulu2)


Now I would like to tag victims to do it.
1. BomBom
2. NoeY
3. CoCo
4. KoChi
5. MoZi

Neither one of them will do it I guess..they're cats too.(like me..hehe).except for no.4..she's a guinea pig..



8.Who is number 1?
Pakcik yang suke amik kesempatan ke atas saya masa saya masih bawah umur..ade ke patut?? tp skrg saya dh atas umur..


9.Who is number 3 having a relationship with?
Me..she's my sister.tp CoCo dh takde..huhu.saya sedih sgt..

10.Say something about number 5.
Tatau sgt..yg pasti hidung dia pink..


11.What about number 4?
Saya tak penah jumpa dia ni.tp dia sejenis marmut..kepunyaan auntie Ros..

12.Who is number 2?
Dia ni plak makcik paling getek/centil yg penah saya jumpa..bising giler kalo heat.dh kasi pakwe byk2, tp tak pregnant2..ntahpape..




2 comments:

Anonymous said...

Banyak ilmu tentang kuching disini. Terima kasih dengan blog sebegini.

Anonymous said...

huhu..sedey sekali no 4 suda mati..roger2..no 4 suda mati....oh my Kochi..
from=>mamaRose

Counters
Disney Store Catalog