Sunday 3 May 2009

MOZI si ninja warrior

Luka kt mata kanan


Tulang besi, urat dawai, otot kayu???

Itulah yang boleh di simpulkan tentang Mozi..mamat misterious yang kalo mengiau cam awek yang control ayu..hahaha.cute giler dia ngiau (mcm kucing betina)..Kelmarin masa Haf amik untuk main2 ke rumah dia, Mozi telah keluar dari rumah dan terserang oleh anjing2 liar..Disebabkan mamat ni tough bgt, jadi serangan2 dari pihak musuh dapat dipatahkan tetapi tetap mendapat luka2 di sekitar mata, leher dan bontot..Akibat dari kejadian itu, Mozi sempat trauma sekejap. Kesian Mozi..


Ape tengok2..Ngapain liat2..Ma roa-roa..

Setelah dibawa ke dokter hewan yang bagus (sebab yang mula2 tu ntah pape, tak kasi antibiotik dan luka Mozi tu dah nekrosis dah), Mozi telah mendingan sikit.huhu.Dari pengalaman lalu (doktor tu terinject tangan sendiri sebab Mozi menepis..hahaha.biasa adegan2 ni ada kat filem je, rupa2nya memang boleh terjadi.lawak2..), so kalini, dokter yang lagi satu ni disarankan memakai anestesi umum sebagai langkah berjaga-jaga.hehehe..(nanti doktor tu terjahit tangan sendiri plak nanti.hahaha) Setelah sume selesai, Mozi pulang dengan 2 bekas jahitan. Patutnye kene banyak lagi. Tapi kulit Mozi susah sangat nak tembus dan dokter pun sure dah capek..

Gambar tertido lepas penat main2..tgh pegang pen.cute giler..

Sekarang Mozi dalam proses penyembuhan. Semalam dia sempat melena. Risau gak kami. Tapi harap takde pape. Smoga Mozi cepat sembuh dan tolong doakan dia baik-baik saja..

1 comment:

rozy said...

haha..
cute gile

Counters
Disney Store Catalog